mandag 26. november 2007

Enda en!

Jepp, enda en blogg fra mitt uttømmelige univers jeg kaller Kreativiteten. Og nå er det ikke hvilken som helst blogg jeg produserer heller, men faktisk en egen blogg for mine rim og dikt hvor man kan hente inspirasjon/stjele fra arkivet. Bloggen har ikke fått et eget navn ennå, så kom gjerne med forslag!

Så jeg introduserer herved med friskt mot, vett i pannen og stål i bein og vanter:

rimelighetensgrenser.blogspot.com - årets må ha! Julegavetips! Og så videre!

Gi meg en link og en kommentar, så kan vi snakkes på flyet.

2 kommentarer:

Ane sa...

mo er et bra ord! bra for deg mo! hos er også et ganske imponerende ord! jeg tror jeg burde lage en ordblogg! eller kanskje du burde?

Sofie sa...

Hva med "Med ost og prim"? Jeg trenger forresten også et navn til min nye blogg. Forslag?